MÚZICKÉ SDRUŽENÍ SLÁNSKÝCH DISHARMONIKŮ
Muzikanti, co děláte, muzikanti, co děláte, ej máte husle… a do frasa - hráte na ně El condor pasa.
Proč ?
Tož chlapče, to je tak. Mosíme hrát to, co pan Němeček zná. Děcka z Pirea a tak...
Česká a moravská píseň není v módě.
My moderní lidé říkáme, že je out.
"Velikonoce v Čechách - toť přehlídka brutálního násilí, přecházejícího v otevřené brachiální sexuální harašení naženách páchané", zlobí se bruselský úředník a dodává, že mu při tom pomyšlení zůstává rozum stát, přičemž všechno ostatní mu bohužel nestojí, ani když si to pomyšlení udělá.
"Proč musí chodit česká žena zahalena v hadru, proč nesmí řídit automobil, proč se nesmí naučit číst ani psát, he ?
To víš, mě nevošidíš, já se vyznám", praví pan Hervé Hápé z Bruselu.
Skutečnost je ještě horší, tvrdíme my. Ženský neřežeme. My o Velikonocích z p í v á m e (ha ha).
Ty lidový písně, co jsou out.
Oud, co je in, je z toho paf.
Poslední kolednická období probíhají ovšem v tomto ohledu přímo katastroficky - největší pilíř a jediný skutečný hudebníkz celé členské základny Kolednické sekce Múzického sdružení slánských disharmoniků - Karol Hevessy pravidelně absentuje.
Opravdický živý Maďar a milovník moravských písní Hevessy je takovej kus hovězího, že místo toho, aby s ostatními paneláčníky motáčkoval od kasací ku kasací, každoročně v čas velikonoční cestuje do Belgie, kde vyhrává mažoretkám do pochodu vogeltanz,aby se holky s hůlkami cítily hrději, nezávisleji a sexuálně nevoharašeněji.
Fotoautor - Jituna Fudžikawa